Γεια χαρά,

Στο προηγούμενο email σου είπα για την αποτυχία που είχα την πρώτη φορά που προσπάθησα να πουλήσω μέσω διαδικτύου. 

(Αν δεν το έχεις διαβάσει μπορείς να το δεις πατώντας ΕΔΩ)

Και ενώ την πρώτη φορά δεν είχα επιτυχία, την δεύτερη πήγε αρκετά καλά με την αλλαγή που έκανα και που θα σου δείξω παρακάτω. 

*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ

Την Προσοχή σου 

Πριν όμως προχωρήσουμε παρακάτω θέλω λίγο την προσοχή σου για να σου εξηγήσω από πού προέρχεται το πρόβλημα.

Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το Μάρκετινγκ της Καλής Ελπίδας ή Το μάρκετινγκ του ενός βήματος. 

Είναι αυτό που έκανα και εγώ στο ξεκίνημα μου και που σου περιέγραψα στο προηγούμενο email. 

Στο παρακάτω σχήμα βλέπεις αυτό που σου περιγράφω. 

Ζω με την καλή ελπίδα ότι θα έχω πωλήσεις, βάζω διαφημίσεις, περιμένω να γίνουν πωλήσεις.

Η Πραγματικότητα 

Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική εκτός κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων. 

Όταν το κοινό που απευθύνεσαι δεν γνωρίζει εσένα και το προϊόν σου είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει με την πρώτη φορά. 

Τα στατιστικά λένε ότι αγοράζει μετά την 4 – 6 φορά που θα δουν το προιόν. 

Αυτήν την διαδικασία πώλησης ακολουθούν οι περισσότεροι χωρίς να μπορούν να κατανοήσουν ότι λιγότερο από το 3% τον επισκεπτών κάνει μια πράξη από την πρώτη φορά. 

Η Στρατηγική 

Η πιο αποτελεσματική στρατηγική είναι ο ενδιαφερόμενος να σου δώσει το email του οικειοθελώς και να ξεκινήσει μια γνωριμία με εσένα, πριν προχωρήσει στην αγορά. 

  • Να γνωρίσει εσένα
  • Ποιος είσαι
  • Τι αντιπροσωπεύεις
  • Πόσο αξιόπιστος είσαι Πως θα τον βοηθήσει το προϊόν σου
  • Και γιατί να αγοράσει από εσένα και όχι από τον ανταγωνιστή σου.

*Παράδειγμα φόρμας εξωτερικού. 

Ο Μηχανισμός 

Αν θες λοιπόν να ξεκινήσεις να δημιουργείς μια μηχανή που θα σου μετατρέπει τους απλούς επισκέπτες σε πελάτες ξεκίνα χτίζεις την λίστα email σου. 

Δεν είσαι Μονοπώλιο

Αν οι ανταγωνιστές σου βλέπεις ότι έχουν ξεκινήσει να χτίζουν την λίστα τους, πιθανόν εσύ να πληρώνεις διαφήμιση και αυτοί να παίρνουν τις πωλήσεις.




Ξεκίνα, ποτέ δεν είναι Αργά 

Ξεκίνα να χτίζεις σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες σου και αυτή είναι η στρατηγική που θα κάνει τον απλά περίεργο να γίνει φανατικός – παθιασμένος πελάτης σου. 

Η Προσθήκη 

Φαντάζομαι κατάλαβες ποια ήταν η προσθήκη που έκανα και τελικά μου έφερε αποτέλεσμα … 

Σωστά κατάλαβες .. δημιούργησα μια φόρμα όπου συγκέντρωνα emails. 

Η Πρώτη Αστεία Φόρμα μου.

Παρακάτω βλέπεις την πρώτη φόρμα που είχα φτιάξει. Φαίνεται αστεία αλλά με αυτήν την αστεία φόρμα είχα συγκεντρώσει 1200 emailsκαι από τις πωλήσεις κέρδιζα 1500 ευρώ το μήνα. 

(Τότε είχα μαλλιά) LOL..

Το Αντάλλαγμα (ηθική δωροδοκία)

Αυτό που έδινα ως αντάλλαγμα για να βάλει το email του στην φόρμα ήταν μια δωρεάν εκπαίδευση που του έδειχνε βήμα βήμα πώς να προωθεί προϊόντα δικά του ή κάποιου άλλου στο διαδίκτυο και να κερδίζει χρήματα. 

Αυτό ίσως να το έχεις ακούσει με τον όρο “Ηθική Δωροδοκία”, δηλαδή δίνεις κάτι αξίας σε κάποιον, δωρεάν για να συμπληρώσει το email του, μπορείς να δεις αυτήν την τακτική ψάχνοντας στην google τον Jay Abraham  και Ethical Bribe, σήμερα συνηθίζεται να αναφέρεται ως Lead Magnet.

Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν αυτό:

Με λίστα email: 1500 ευρώ το μήνα. 

Χωρίς λίστα:  0 ευρώ 0 πωλήσεις. 


Υ.Γ. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν την τακτική του ενός βήματος και τελικά αυτό τους κοστίζει ακριβά. 

Ξεκίνα να χτίζεις λίστα και παράλληλα σχέσεις και το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. 

Σε ευχαριστώ που διάβασες μέχρι εδώ, περισσότερα θα δεις στο επόμενο email όπου θα σου δείξω τα 5 βήματα μιας δοκιμασμένης συνταγής που φέρνουν πελάτες στον αυτόματο. 

*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ