Γεια χαρά,  

Μέχρι στιγμής έχεις πάρει τα 2  από τα 3 email της σειράς. 

Αν δεν τα έχεις διαβάσει ακόμα μπορείς να τα δεις εδώ:

1o Email

2ο Email

*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ

Στο προηγούμενο email μιλήσαμε για το email marketing, την ηθική δωροδοκία και το χτίσιμο λίστας και σχέσεων με το κοινό μας.

Ο Μηχανισμός και η Στρατηγική

Σήμερα θα προσπαθήσω να σου δείξω γιατί το να φτιάξεις ένα μηχανισμό email marketing με συγκεκριμένη στρατηγική είναι αυτό που θα κάνει τις πωλήσεις σου να απογειωθούν.

Κατέκτησε τον Κόσμο (τα συστατικά)

Σου είχα αναφέρει ότι σε αυτό το email θα σου πω τα δύο πράγματα που πρέπει να έχεις για να κατακτήσεις τον κόσμο.

Αυτά τα δύο συστατικά λοιπόν είναι ο Χρόνος και ο Χώρος.

Αλλά πως έχουν να κάνουν αυτά τα δύο με την αύξηση των πωλήσεων ?

Σκέψου, αν μπορούσες να είσαι με τον υποψήφιο πελάτη σου στον χώρο σου και να έχεις και τον χρόνο για να σε γνωρίσει και να σε εμπιστευτεί, πόσο θα άλλαζε το σκηνικό στα κλεισίματα, και τις πωλήσεις που έχεις ?

Και αυτό ακριβώς είναι αυτό που κάνει ο αγωγός πωλήσεων και το email marketing.

Φέρνει Αποτελέσματα ?

Κάποιος όμως ίσως να σκεφτεί, δουλεύει πραγματικά το email marketing ?

Μια έρευνα σχετικά με την οικονομική απόδοση που έχει το email marketing στο dma. org αναφέρει ότι κάθε ένα δολάριο που επενδύεις για να χτίσεις λίστα σου επιστρέφει 42 δολάρια.

Τα Social Media και το Ρίσκο

Κάποιοι όμως ρωτάνε, τα social media, το facebook, twitter, linkedin, instagram, δεν έχουν καλύτερη απόδοση ?

Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ πολύ τα social media για την προβολή μου αλλά σκέψου το εξής.

Αυτές οι πλατφόρμες επικοινωνίας από την μια στιγμή στην άλλη αλλάζουν τον αλγόριθμο και από εκεί που σε έβλεπαν 1000 τώρα σε βλέπουν 10, επίσης δεν μπορείς να έχεις άμεση επικοινωνία με όλους αυτούς και επίσης δεν μπορείς να ξέρεις ποιοι είναι εν δυνάμει πελάτες σου.

Στατιστικά & Εμπειρία

Τα στατιστικά δείχνουν ότι το email marketing υπερτερεί ξεκάθαρα αλλά και από δική μου εμπειρία βλέπω ότι οι συνειδητοποιημένοι πελάτες μου έρχονται από την λίστα μου και χωρίς να πληρώσω διαφήμιση !!

Η Συνταγή

Παρακάτω θα σου δείξω τα βήματα που ακολουθώ για να χτίσω την λίστα μου και να αυξήσω τις πωλήσεις μου.

1 Δημιουργώ ένα αντάλλαγμα παράδειγμα το ebook που δίνω δωρεάν.(Εσύ μπορείς να δώσεις ένα σεμινάριο, ένα εκπτωτικό κουπόνι, μία αναφορά, μία έρευνα κτλ.)


2. Δημιουργώ μία φόρμα που μπορεί να προσθέσει το email του για να κατεβάσει το δώρο. (αντάλλαγμα).

Το αντάλλαγμα πρέπει να είναι κάτι πολύ δυνατό για να το στέλνει ο ένας στον άλλο χωρίς να χρειαστεί να βάλω διαφήμιση. (προτιμώ βέβαια την πληρωμένη διαφήμιση για πολλούς λόγους.)


3. Δημοσιεύω το λινκ από την φόρμα στα social media, (μπορείς να βάλεις και διαφήμιση, αλλά αν το αντάλλαγμα που δίνεις έχει πολύ μεγάλη αξία τότε ίσως να γίνει viral) 


Ξεκινάνε τα αυτόματα email να πηγαίνουν στην λίστα μου αυτοματοποιημένα, (autoresponters) δηλαδή προκαθορισμένα email που τα στέλνει το αυτόματο σύστημα χωρίς να χρειάζεται να τα στέλνω χειροκίνητα εγώ. 

Τα μηνύματα αυτά πρέπει να δίνουν κάτι που έχει μεγάλη αξία για το κοινό σου και να χτίζεις σχέσεις και εμπιστοσύνη μαζί τους. Στο τέταρτο email τους προτείνεις να αγοράσουν την υπηρεσία σου. 


4. Μιλάω με όσους θέλουν να κλείσουμε μια δουλειά, παράδειγμα να τους φτιάξω τον μηχανισμό email marketing, να στήσουμε την προβολή τους στα social media ή να δημιουργήσουμε site ή eshop, ή κάποια άλλη υπηρεσία, μπορείς να δεις ακριβώς στο site μου  https://kanarismarketing.gr



Τα Πλεονεκτήματα του Μηχανισμού 



Κάνοντας αυτά τα βήματα σωστά τότε έχεις τα εξής πλεονεκτήματα.  


Κάθε φορά που θέλεις να δώσεις μια νέα προσφορά με ένα κλικ το έχεις στείλει σε όλη σου την λίστα. 


Οι πωλήσεις σου αυτοματοποιούνται και δεν σπαταλάς χρόνο σε πελάτες που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να αγοράσουν.


Εκπαιδεύεις τους πελάτες σου σχετικά με το προϊόν σου, έτσι ξεπερνάς ένα μεγάλο ποσοστό τον αντιρρήσεων αφού στην διάρκεια τον μηνυμάτων του έχεις απαντήσει τα περισσότερα από αυτά. 


Αν έχεις υπηρεσίες μπορείς να μιλάς μόνο με αυτούς που πλήρωσαν και έκλεισαν ραντεβού. Έτσι μπορείς να έχεις υπηρεσίες που τις προπληρώνεσαι και δεν χάνεις χρόνο και χρήματα.  

Θα μπορούσα να σου αναφέρω χίλιους λόγους που αυτός ο αγωγός πωλήσεων δουλεύει.  



Συμπεριφορά  



Αυτό που πάντα πρέπει να προσέχεις είναι να φερθείς στην λίστα σου σαν μια κοινότητα και όχι σαν πορτοφόλια.  

Σε αυτήν την λίστα υπάρχουν άνθρωποι με συναισθήματα, ανησυχίες, φόβους και επιθυμίες.  

Ωραία λοιπόν … πώς ξεκινάμε … πώς κάνω έναν άγνωστο να συμπληρώσει το email του και να μπει στην λίστα μου.  

 Στα επόμενα email θα σου στείλω περισσότερες πληροφορίες.  

Μέχρι τότε μπορείς να διαβάσεις ένα άρθρο που έχω γράψει για σχετικά με το πως μπορείς να βγάλεις χρήματα από το διαδίκτυο και τι πρέπει να προσέξεις. Περισσότερα άρθρα μπορείς να το δεις πατώντας Εδώ

Ελα να κάνουμε παρέα ! Πάτησε τα παρακάτω εικονίδια.