Γεια χαρά,
Διαβάζοντας αυτό το email, παρακάτω θα καταλάβεις το νόημα του τίτλου.
*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ
Αν σου άρεσε ο οδηγός 52 Εργαλεία Ιντερνετ Μάρκετινγκ θα χαρώ να μου αφήσεις ένα θετικό σχόλιο στην δημοσίευση στο facebook.
Πάτησε εδώ Κλικ Εδώ σε αυτό για να αφήσεις το σχόλιο σου.
Η ταχύτητα
Αυτό που ζω μέσα από την καθημερινή μου επαφή με επιχειρήσεις πελατών μου και γενικά ανθρώπους που θέλουν να προβάλουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο είναι η ταχύτητα που θέλουν να το κάνουν.
Το θέλουν αύριο .. Θέλουν να βγουν και να δείξουν το προϊόν τους και ο κόσμος να πέσει πάνω του και να μην προλαβαίνουν να πουλάνε.
Αυτό όμως είναι και το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει κάποιος όταν θέλει να πουλήσει τα προϊόντα του.
Και δεν εννοώ ότι είναι κακό να το θέλεις αύριο, αλλά θα πρέπει να έχεις στήσει ένα μηχανισμό που χτίζει σχέσεις και σου φέρνει πελάτες μέσα από μια αυτόματη διαδικασία.
Μην αλλάζεις την διαδικασία
Όσοι προσπάθησαν να προσπεράσουν την διαδικασία πριν την πώληση το αποτέλεσμα είναι να έχουν μέτριες πωλήσεις, το κόστος για διαφήμιση να είναι πολύ μεγάλο, να μην έχουν διατηρησιμότητα στις πωλήσεις τους, και γενικά μετά από χρόνια να παλεύουν κάθε μέρα για να φέρουν νέους πελάτες στην επιχείρηση τους.
Τα βήματα
Πολλοί μπερδεύονται και πάνε αμέσως στο τελευταίο βήμα, δηλαδή να βάλουν διαφήμιση.
Ξεκινάνε να ψάχνουν ποιες διαφημίσεις δουλεύουν καλύτερα και αρχίζουν να μιλάνε με εταιρείες που δημιουργούν διαφημίσεις και επικεντρώνονται στην προβολή, προσπερνώντας την διαδικασία που θα τους φέρει την πώληση.
Το παράδειγμα
Παρ΄ ότι λένε ότι οι κακές επιλογές δημιουργούν ενδιαφέρουσες ιστορίες, στην δική μας περίπτωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Πρώτη περίπτωση:
Φαντάσου ότι βγαίνεις πρώτο ραντεβού με κάποιον/κάποια που σου αρέσει πολύ, και στα πρώτα λεπτά που μιλάτε ξετρελαίνεσαι μαζί του/της και ξεκινάς να μιλάς για γάμο και παιδιά. Το αποτέλεσμα το φαντάζεσαι … έχει εξαφανιστεί και δεν το έχεις πάρει είδηση …
Δεύτερη περίπτωση:
Στην δεύτερη περίπτωση βγαίνεις ραντεβού χαλαρά για καφέ, γίνεται η πρώτη γνωριμία, βγαίνεις ξανά για φαγητό σε γνωρίζει καλύτερα, μετά βγαίνετε για ποτό και σε λίγες ημέρες έχετε κάνει σχέση.
Το Μάρκετινγκ στην Πραγματική Ζωή
Έτσι είναι και το μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθήσεις την διαδικασία για να έχεις αποτέλεσμα, και εδώ θα μου πεις, Κώστα μα αυτή η διαδικασία χρειάζεται αρκετό χρόνο που μια επιχείρηση δεν τον έχει.
Και συμφωνώ απόλυτα, γι αυτό στα επόμενα email θα σου δείξω πως θα δημιουργήσεις ένα αυτόματο σύστημα που θα δουλεύει για σένα χωρίς εσένα και θα σου φέρνει πωλήσεις στον αυτόματο, χτίζοντας πρώτα την σχέση σου με τους υποψήφιους πελάτες σου.
Αυτά τα πρώτα 3 email θα είναι ίσως τα πιο σημαντικά email που θα λάβεις από μένα.
Αύριο θα σου στείλω το πρώτο email.
Υ.Γ. Το μήνυμα που θέλω να πάρεις με όσα σου γράφω, είναι ότι πρέπει να χτίσεις πρώτα την σχέση σου με τον πελάτη σου πριν κάνεις το οτιδήποτε άλλο.
Ξεκίνησε πρώτα με την αυτόματη μηχανή που θα σου φέρνει επαφές και θα χτίζει σχέσεις.
Μην δημιουργείς δεσμούς, δημιούργησε σχέσεις.
Παρακάτω μπορείς να δείς περισσότερα για τις πωλήσεις σε βίντεο πάτησε ΕΔΩ και ΕΔΩ